راهنمای استفاده از سامانه

با عرض سلام ، بازدید کننده گرامی  خواهشمند است قبل از ارسال هرگونه شکایتی نسبت به مطالعه دقیق راهنمای این سامانه اقدام نموده تا شکواییه شما در روند صحیح خود قرار گیرد .همچنین پیشنهاد می گردد قبل از ارسال هرگونه شکایتی با بخش تخصصی رسیدگی به شکایات این مرکز تماس حاصل نموده تا کارشناسان نسبت به ارائه مشاوره در جهت  طرح شکایت اقدام نمایند شماره های بخش رسیدگی به شکایات این مرکز به شرح ذیل می باشد: 47916039

قدم اول -ثبت نام در سامانه

قبل از ارسال شکایت در سامانه های این مرکز نیاز به ثبت نام می باشد جهت این مهم در صفحه اصلی  و در سمت راست مطابق تصویر ذیل بر روی گزینه ثبت نام در سامانه کلیک نمایید. در خصوص طرح شکایت با موضوع آزمونهای سراسری ورود به دانشگاه آزاد اسلامی نیاز به ثبت نام نبوده و از طریق این بخش (شکایت آزمون)  نسبت به ارسال شکایت خود اقدام نمایید . 

قدم دوم -ثبت نام در سامانه

پس از بازشدن صفحه بخش مربوطه  نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام نمایید. نکته مهم این موضوع می باشد که به صورت صحیح استان و واحدی  که موضوع شکایات به آن مربوط می گردد را  انتخاب نمایید. نام کاربری شما آدرس پست الکترونیک شما بوده که می بایست به صورت صحیح وارد گردد بسیاری از ارتباطات بعدی با شما از طریق آدرس مورد بحث صورت خواهد گرفت. کلمه عبور انتخابی می بایست به زبان انگلیسی و ترکیبی از حروف و اعداد به هم پیوسته باشد.

قدم  سوم  -ورود به سامانه جهت ارسال شکایت

جهت ارسال شکایت نیاز به ورود به بخش مربوطه می باشد  در جهت این مهم پس از کلیک بر روی گزینه ارسال شکایات مطابق تصویر ذیل با نام  کاربری و کلمه عبور خود وارد سیستم شوید  . نام کاربری همان آدرس پست الکترونیکی می باشد و کلمه عبور همان کلمه عبور انتخابی در بخش قبل می باشد

قدم چهارم -تکمیل فرم شکایت (بسیار مهم)

در این قسمت نسبت به تکمیل فرم مربوطه  اقدام نمایید . ضمنا در بخش نوع ارسال می توانید از بین گزینه های (شکایت - اطلاعیه - پیشنهاد) یکی را انتخاب نمایید تفاوت انتخاب گزینه شکایت با اطلاعیه این مهم می باشد که در صورت انتخاب گزینه شکایت ماهیت شما می تواند برای واحد مربوطه مشخص گردد در مقابل آن انتخاب گزینه اطلاعیه باعث حفظ محرمانگی اطلاعات هویتی شما خواهد شد و اطلاعات ارسالی به عنوان یک اطلاعیه تلقی می گردد. پس از ثبت ، شکایت ارسالی در لیست شکایات شما اضافه می گردد.

قدم پنجم   -الصاق فایل در صورت نیاز

در صورتی که نیاز به الصاق فایل دارید پس از ثبت شکایت از میان لیست شکایات ارسالی گزینه الصاق فایل را انتخاب نموده پس از چند لحظه بخش الصاق فایل قابل مشاهده بوده و قادر به الصاق فایل مورد نظر خواهید بود. فایلهای مجاز جهت الصاق فایلهایی با پسوند jpeg ، word،pdf و یا zip , rar خواهد بود .

قدم  ششم - پیگیری شکایات

به بخش  پیگیری شکایات   مراجعه نمایید